جملات عاشقانه ، سخنان ناب ، سخنان بزرگان ، سخنان سنگین

جملات عاشقانه ، سخنان ناب ، سخنان بزرگان ، سخنان سنگین

فلسفه , سخن از بزرگان , حکمت . , سخنان آموزنده , حکما , فلاسفه .حکمت . جملات فلسفی زیبا, جملات قصار زیبا, سخنان بزرگان
جملات عاشقانه ، سخنان ناب ، سخنان بزرگان ، سخنان سنگین

جملات عاشقانه ، سخنان ناب ، سخنان بزرگان ، سخنان سنگین

فلسفه , سخن از بزرگان , حکمت . , سخنان آموزنده , حکما , فلاسفه .حکمت . جملات فلسفی زیبا, جملات قصار زیبا, سخنان بزرگان

سوال 11 نماینده از صفار در باره شهروند امروز

یازده تن از نمایندگان به دلیل توقیف هفته نامه "شهروند امروز" از سوی هیات نظارت بر مطبوعات از صفارهرندی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح سوال کردند.

به گزارش ایلنا، یازده امضا کننده این سوال در شرح سوالشان از وزیر ارشاد آورده‌‏اند که معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات نظارت بر مطبوعات طی نامه‌‏ای به استناد بند ب ماده 7 قانون مطبوعات نسبت به توقیف هفته نامه شهروند امروز اقدام کرده است که طبق نص صریح تبصره 12قانون مطبوعات نمی‌‏تواند نسبت به توقیف نشریات اقدام کند. لذا این اقدام کاملا خلاف قانون و با شائبه محدود کردن فضای آزادسازی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است.
تابش، انصاری، کواکبیان ، علیخانی، خبار، مقیمی، اسلامی پناه، یوسف نژاد ، سجادیان، سازدار و قنبری امضاء کنندگان سوال فوق هستند.

دانلود کتاب pdf

 

متن نظریه قاره کهن ارد بزرگ به شکل pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب جاده ابریشم ، واژه ای استعماری به شکل pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب پندار متفکرین به کوشش سیما زند به شکل pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب برانگیختگان نوشته جعفر معروفی به شکل pdf دانلود کنید 

 

متن خلاصه زندگینامه چهره های ماندگار به شکل pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب ۵۰۰ سخن از ارد بزرگ به شکل پی دی اف pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب سخنان بزرگمهر به شکل پی دی اف pdf دانلود کنید 

 

متن کتاب اندیشکده ایران و یونان به شکل پی دی اف pdf دانلود کنید 

 

متن " رسانه از دیدگاه ارد بزرگ " به شکل پی دی اف pdf دانلود کنید 

 

متن " آزادی از دیدگاه ارد بزرگ " به شکل پی دی اف pdf دانلود کنید

 

 



کتاب پانصد جمله از ارد بزرگ ، گردآوری شده توسط خانم سیمین کوثری را از اینجا دانلود کنید فرمت pdf



 

کتاب برانگیختگان نوشته جعفر معروفی را می توانید از اینجا دانلود کنید فرمت pdf




اختلاس میلیونی یک کارمند از شرکت هواپیمایی دولتی


زنی که متهم است با سوءاستفاده از سمت دولتی خود و انجام عملیات متقلبانه به اختلاسی میلیونی از یک شرکت هواپیمایی دست زده است، پس از ماه‌ها پیگیری به همراه همسرش، بازداشت و در مقابل بازپرس دادسرای فرودگاه اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا، مدتی قبل، مسوولان مالی یکی از شرکت‌های هواپیمایی دولتی به مسوول کامپیوتر واحد پرداخت حقوق بازنشستگان این شرکت مظنون شده و رفتار وی را تحت نظر گرفتند.

با بررسی‌های بیشتر مشخص شد این زن با افتتاح دو حساب بانکی به نام‌های شوهر و برادر شوهر خود، مبالغی را ماهیانه به عنوان حقوق بازنشستگی به این دو حساب واریز می‌کند.

طی هماهنگی‌های لازم با ماموران حراست این شرکت دولتی، سیستم رایانه‌یی این کارمند مدتی قطع شد که بلافاصله پس از قطع سیستم، کارمند مذکور متوجه پی‌گیری‌های ماموران حراست شده و طی اقدامی ناگهانی از شرکت متواری شد.

با طرح موضوع در دادسرای ویژه‌ی فرودگاه‌های کشور، پرونده به لحاظ اهمیت موضوع که بحث از بین رفتن حقوق بیت‌المال بود، به قاضی بهروز مهاجری، بازپرس شعبه‌ی اول بازپرسی سپرده شد و بازپرس نیز دستور انجام تحقیقات را به ماموران وزارت اطلاعات صادر کرد.

در بررسی‌های اولیه، ماموران متوجه شدند که همسر این زن در کشور ونزوئلا به سر می‌برد و منزل وی نیز در تهران به صورت شبانه تخلیه شده، لذا اثری از وی نیافتند.

با انجام تحقیقات فنی، مشخص شد متهم در آپارتمانی واقع در غرب تهران که ساکنان آن همگی از اقوام شوهرش بودند، مخفی شده و به این ترتیب ماموران جهت دستگیری وی به محل مذکور مراجعه کردند اما هنگام حضور در محل، با آپارتمانی مواجه شدند که درب آن از بیرون قفل و زنجیر شده بود.

با اخذ دستور قضایی، ماموران وارد منزل شده اما متهم که بازیکن یکی از باشگاه‌های معروف والیبال است، با استفاده از ورزیدگی بدن خود و سوءاستفاده از تاریکی شب، فاصله‌ای سه متری از پنجره‌ی طبقه‌ی سوم تا پشت‌بام منزل همسایه را پرش کرده و پا به فرار گذاشت.

در پی فرار متهم، ماموران، مراقبت‌های متمرکزتری را آغاز کردند تا آن‌که متوجه شدند این زن به همراه همسرش به تازگی از ونزوئلا بازگشته و در یک منزل ویلایی واقع در حوالی نوشهر به سر می‌برد.

با اخذ نیابت قضایی،‌ ماموران به محل اعلام شده مراجعه کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دادسرای نوشهر توانستند طی عملیاتی غافلگیرکننده، هر دو متهم را بازداشت و به مقام قضایی در دادسرای فرودگاه تحویل دهند.

این دو متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کردند و متهم اصلی در جلسه‌ی بازپرسی اظهار کرد که از اواخر سال 85 به خاطر زیاده‌خواهی و چشم و هم‌چشمی با اقوام، دست به این اقدام زده و از این رهگذر 3 میلیارد ریال اختلاس کرده است.

قاضی مهاجری با تایید این خبر به ایسنا گفت: اختلاس صورت گرفته توسط این زن از سوی ماموران وزارت اطلاعات تایید شده و لازم است که از ماموران به پاس زحمات شبانه‌روزی برای دستگیری متهم در ایام پایانی سال تقدیر و تشکر شود.

وی با بیان این‌که اتهام این کارمند، اختلاس و سوءاستفاده از موقعیت شغلی است، اظهار داشت: لازم است مسوولان نهادهای دولتی با نظارت بیشتر بر کارمندان، مواردی را که احساس می‌کنند اقدام مجرمانه‌ای در حال وقوع است سریعا به دستگاه قضایی منعکس کنند تا هزینه، نیرو و زمان کمتری جهت انجام اقدامات قانونی صرف شود.

شخصیت از دیدگاه بزرگان و فلاسفه


مقصود واقعی از داشتن هدف آن است که ضمن تعقیب هدف، شخصیت شما به عنوان یک فرد انسانی نیز ساخته شود . پاداش واقعی شما شخصیتی است که به عنوان یک انسان ، پیدا می کنید.
(( رابینز  Robbins ))


استعداد در فضای آرام رشد میکند و شخصیت در جریان کامل زندگی  .
(( گوته  Goethe ))


اگر روانتان [شخصیت تان] در گفتگویی مورد حمله قرار گرفت  شما با کلمات نمی توانید بیزاری از واژها بجویید ، تنها سکوت و ترک گفتگو ، نجات دهنده روان آسیب دیده شماست .
(( ارد  Orod ))


آنچه را تا دیروز گناه مى خواندیم، امروز بیان شخصیت و احساسات خود مى نامیم .
بارونس استاکس


اگر به انسان ها شخصیت و فرصت ابراز عقیده بدهید، پاداش و امکان مشارکت بدهید، رشد خواهند کرد و اندیشه های ناب خود را بیرون خواهند ریخت .
رابرت اسلاتر


شخصیت خودت را زیر ذره بین ببرتا بتوانی عوامل ناهنجارها را از آن خارج کنی، بخصوص عواملی که امکان دارد از آنها آگاه نباشی.
((جانسون Johnson ))


دوستت دارم ؛ نه به خاطر شخصیت تو ؛ بلکه به خاطر شخصیتی که در هنگام با تو بودن پیدا می کنم .
(( مارکز  Marquez ))


کارهای تکراری ما نشانه شخصیت ماست .
(( ارسطو  Aristotle ))

برنامه و معرفی نامه صادق محصولی به مجلس رسید

حاجی بابایی:
برنامه و معرفی نامه صادق محصولی به مجلس رسید
 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دریافت برنامه و معرفی نامه صادق محصولی وزیر پیشنهادی کشور خبر داد.

حمیدرضا حاجی بابایی که به خبرگزاری مهر گفت: برنامه وزیر پیشنهادی کشور به هیئت رئیسه مجلس رسید و امروز در اختیار نمایندگان قرار خواهد گرفت.

 نماینده مردم همدان افزود: بر اساس تصمیم هیئت رئیسه معرفی وزیر پیشنهادی کشور در جلسه علنی امروز سه شنبه و یا فردای مجلس اعلام وصول خواهد شد.

وی در خصوص روز برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کشور گفت: هنوز در این رابطه تصمیم گرفته نشده است و این موضوع نیز امروز یا فردا اعلام خواهد شد.

مجلس شورای اسلامی هفته آینده تعطیل است و در صورت توافق مجلس و دولت جلسه رای اعتماد احتمالاً به هفته بعد از آن موکول خواهد شد

امیر میقانی: پدافند ارتش در دفاع از آسمان ایران همواره هوشیار اس



فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: پدافند هوایی در دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی همواره هوشیار خواهد بود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان احمد میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم صبحگاه عمومی سئولین و فرماندهان ستاد پدافند هوایی گفت: پدافند هوایی در دفاع از حریم هوایی ایران اسلامی همواره هوشیار خواهد بود.

وی ضمن تبیین وضعیت آمادگی و توان دفاعی پدافند هوایی گفت: مسلم بدانید، پدافند هوایی همواره هوشیار و بیدار در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و خواهد داشت و با بکارگیری تجهیزات موجود و بهره‌گیری از تجربیاتی که پدافند هوایی در طول هشت سال دفاع مقدس کسب کرده و با استفاده از تاکتیک‌های خاص نظامی و همچنین استفاده از تجهیزات جدید پدافندی و با اتکا به نیروهای متخصص و صنایع پرتوان داخلی و نیروهای مقتدر نظامی و همچنین با ایجاد استقلال کامل در تمام سطوح و در ساخت و بهینه سازی جنگ‌افزارهای پدافندی و تاکتیک‌های بکار گرفته شده و کاملا به روز شده، در مقابله با تجاوز احتمالی دشمن سد مستحکم دفاعی بنا کرده است و این خود یکی از افتخارات نیروهای مسلح و میهمان عزیزمان ایران اسلامی است